Forum is het grandioze magazine van Politeia, de officiële studentenvereniging voor de faculteit van de Politiek en Sociale wetenschappen aan de Universiteit Gent.

Wij houden mensen als de beste op de hoogte van het reilen en zeilen op de Faculteit. Wij bieden een interessante, studentikoze blik op het nieuws in de wereld van politiek, communicatie en sociologie. Natuurlijk vullen we dit ook aan met alle must-knows in het studentenleven in onze favoriete studentenstad.

Erasmus - Stockholm, Zweden

We sluiten onze Erasmusreeks af met het verhaal van Jakob in Stockholm, Zweden. Hopelijk hebben jullie er van genoten! Je hoort het van veel mensen, je moet op Erasmus gaan, beste ervaring van mijn leven! Klinkt allemaal erg aanlokkelijk, maar op het moment dat je dan de aanvraag moet indienen, denk je er toch gauw anders over. Heb ik daar echt zoveel zin in? Zo sociaal ben ik niet en hier heb ik het immers ook niet verkeerd? En dan toch al zeker niet naar Stockholm? Als je dan kan kiezen, kies je toch voor de warmte, de zon, goedkope drank en makkelijk verdiende studiepunten? Waarom kies je voor Zweden, als Spanje ook een optie is? Toch koos ik voor Zweden. Het voldeed aan mijn belangrijkst

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Over ons

De officiële studentenkring van de Gentse faculteit politieke en sociale wetenschappen.

Ons doel is om het leven van de student ietsje aangenamer en draagbaarder te maken.

Adres

Universiteitstraat 8

9000, Gent

praeses@politeia-gent.be

Zondagavond update

• Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon
  • Snapchat Social Icon

© 2020 Politeia Gent